CV of dubbel glas aanvragen

Wilt u een energiezuinige en beter verwarmde woning? Vaak kunnen wij in uw woning centrale verwarming (CV) of dubbel glas plaatsen. Kiest u voor CV of dubbelglas, dan betaalt u een hogere huur.

Na uw aanvraag bekijken wij of plaatsing van CV of dubbelglas bij u mogelijk is. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

Veelgestelde vragen

Gaat mijn huur omhoog als ik cv of dubbelglas krijg?

Als u kiest voor CV of dubbel glas, dan betaalt u een hogere huur. Dat komt door de kosten die wij maken voor het plaatsen. Ook passen wij uw puntentelling aan.

Puntentelling
Elk onderdeel van uw woning, zoals oppervlakte en sanitair, krijgt punten. Het totale puntenaantal van uw woning bepaalt de maximale huurprijs.

Puntentotaal voor uw woning

Kan er altijd dubbelglas of cv geplaatst worden?
Soms is CV of dubbel glas niet mogelijk. Bij elke aanvraag kijken wij goed of plaatsing van CV of dubbel glas mogelijk is. We controleren of uw woning technisch geschikt is, of er onderhoud gepland staat en of er ruimte is om de huurprijs te verhogen. Het kan zijn dat plaatsing van CV of dubbel glas niet mogelijk is.

Mijn cv of dubbelglas is kapot, wat moet ik doen?

Reparatie nodig aan uw cv of dubbelglas? Dit kunt u online bij ons aanvragen.

Reparatie plannen

Ik wil iets anders aanpassen in mijn woning, heb ik toestemming nodig?

Wilt u een andere aanpassing? Controleer dan of u onze toestemming nodig heeft.

Zelf aan de slag in de woning